هتل آپارتمان های شیک در مشهد
نوشته شده توسط : gheirati

شهر مشهد با جاذبه های تفریحی و گردشگری متعدد و مهمتر از همه وجود حرم مطهر امام رضا در این شهر موجب شده تا جزو شهر های پر مسافر در کشورمان به شمار آید. مکان های اقامتی متعدد در شهر مشهد از هتل ها تا هتل آپارتمان ها همچنین سوئیت ها و ... در نقاط مختلف شهر آماده پذیرایی از مسافران عزیز می باشند. در این مقاله از های هتل قصد داریم با معرفی هتل آپارتمان های شیک در مشهد اطلاعاتی برای شما که قصد رزرو هتل آپارتمان شیک در مشهد دارید، فراهم آوریم تا بتوانید با اطمینان خاطر اقامت خوشی را در شهر مشهد تجربه کنید.

معرفی چند هتل آپارتمان شیک در مشهد

هتل آپارتمان حیات شرق

یکی از هتل آپارتمان های واقع در خیابان نواب صفوی در مشهد را می توان هتل آپارتمان حیات شرق مشهد نام برد. این هتل آپارتمان با 332 واحد اقامتی در 8 طبقه پذیرای مسافران عزیزی است که قصد اقامت در نزدیکی حرم مطهر امام رضا را دارند، می باشد. دسترسی آسان به مجتمع تجاری آرمان، یکی از مراکز تجاری لوکس شهر مشهد از جمله مزایای اقامت در این هتل آپارتمان شیک به شمار می آید.

هتل آپارتمان سلاطین مشهد

در ادامه معرفی هتل آپارتمان های شیک در مشهد، می توانید جهت اقامت ارزان در مشهد با رزرو هتل آپارتمان سه ستاره سلاطین مشهد، اقامتی به یادماندنی و به صرفه را در مشهد تجربه کنید. این هتل آپارتمان با دارا بودن 28 واحد اقامتی در 4 طبقه و بهره مندی از امکاناتی همچون کافی شاپ، رستوران، سیستم سرمایش و گرمایش و اتاق های دو تخته، سه تخه و چهار تخته میزبان شما مسافران عزیز خواهد بود.

با رزرو هتل آپارتمان سلاطین مشهد می توانید در نزدیکی حرم مطهر اقامت داشته و به آسانی به زیارت امام هشتم مشرف شوید. همچنین نزدیکی به مراکز خرید اطراف این هتل واقع در امام رضا 3 از دیگر مزایای اقامت در این هتل آپارتمان به شمار می آید.

هتل آپارتمان آفرین مشهد

یکی دیگر از هتل های نزدیک حرم واقع در خیابان امام رضا مشهد را می توان هتل آپارتمان آفرین مشهد نام برد. این هتل آپارتمان با دارا بودن 85 واحد اقامتی در 7طبقه و اتاق هایی همچون اتاق سه تخته، دو تخته، چهار تخته، آپارتمان دو خوابه شش تخته پذیرای مهمانان عزیز خواهد بود.

امکانات موجود در این هتل نظیر آسانسور، لاندری، اینترنت وایرلس، رستوران، کافی شاپ و ... اقامتی دلنشین را برای شما مسافران محترم فراهم می آورد. موقعیت مکانی این هتل واقع در امام رضا 5 یکی از مزیت های مهم رزرو هتل آپارتمان آفرین به شمار می آید.

هتل آپارتمان دیبا مشهد

با رزرو هتل آپارتمان دیبا مشهد می توانید از خدمات و امکانات رفاهی مناسب در این هتل آپارتمان با قیمت مناسب و ارزان بهره مند شوید. با اقامت در هتل آپارتمان دیبا واقع در امام رضا 8 می توانید به آسانی به حرم مطهر ثامن الحجج مشرف شده و از مراکز خرید اطراف حرم همچون بازار رضا، از بازار های قدیمی شهر مشهد دیدن نمایید.

امکانات متعددی همچون یخچال، صندوق امانات، لابی، کافی شاپ، رستوران و ... با 32 واحد اقامتی واقع در 4 طبقه این هتل  آپارتمان اقامتی به یادماندنی را برایتان به ارمغان می آورد.

هتل آپارتمان ایوان مشهد

با اقامت در یکی از 20 واحد موجود در هتل آپارتمان ایوان مشهد می توانید در نزدیکی حرم مطهر امام رضا اقامت دلنشینی را تجربه کنید. این هتل آپارتمان در 6 طبقه و دارا بودن امکانات متعددی همچون پرسنلی مجرب، سوئیت های دو نفره و دو نفره فولبرد، سوئیت های سه نفره و سه نفره فولبرد، آپارتمان یک خوابه چهار نفره و ... اقامت به یادماندنی را در شهر مشهد سپری کنید.

این هتل آپارتمان واقع در خیابان امام رضا مشهد جزو هتل های نزدیک حرم در مشهد بوده که با اقامت در آن می توانید به مراکز خرید اطراف حرم نیز به آسانی دسترسی داشته باشید.

هتل آپارتمان ترنم مشهد

اگر قصد اقامت در یکی از هتل آپارتمان های نزدیک حرم و اقامت ارزان در مشهد را دارید، هتل آپارتمان ترنم مشهد را از یاد نبرید. با رزرو هتل آپارتمان ترنم مشهد واقع در خیابان امام رضا شما می توانید یک اقامت به صرفه در مشهد را تجربه کنید و در فاصله کوتاهی به زیارت حرم مطهر مشرف شوید. این هتل آپارتمان با 40 واحد اقامتی در 8 طبقه و دارا بودن امکانات متعدد پذیرای شما مهمانان عزیز خواهد بود.

جهت رزرو هتل در مشهد می توانید با مراجعه به سایت های هتل و امکان رزرو آنلاین هتل، اقامتی به یادماندنی را در مشهد تجربه کنید. همچنین اگر قصد سفر به مشهد از طریق تور می توانید با رزرو تور مشهد سفر خوشی را در این شهر سپری کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: